مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ با ارائه خدمات چشمگیری که دارد، جهت ایجاد تعامل برای فروش و بازاریابی و برنامه ریزی اهداف سازمانی خود در تلاش است که بتواند باعث موفقیت کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ شود. برخی از مهارت‌های مهم و کلیدی یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ، توانایی برنامه ریزی هدفمند و تیم سازی جهت واحدهای مختلف در بخش بازاریابی اینترنتی است. علاوه بر این، یک مشاور خوب باید بتواند گام‌های موثری در جهت برندسازی، افزایش فروش، اعتمادسازی میان مشتریان و ارتقا جایگاه خود در بین سایر رقبا بردارد. ما متعهد هستیم که با تخصص و تبحر خود باعث موفقیت روزافزون شما شویم.

مشاوره تلفنی

Place an order by phone

مشاوره آنلاین

Online order registration

  • تبلیغات گوگل و بازاریابی از طریق موتور جستجو

    علاوه بر خدمات ذکر شده، تبلیغات گوگل و بازاریابی از طریق موتور جستجو نیز می‌تواند راه موثری در جهت رشد و توسعه کسب و کار شما باشد. تیم ما در این حیطه می‌تواند با  فعالیت‌های مستمر و موثر، تبلیغات گوگل را به بهترین شکل برای افراد زیادی نمایش دهد.

    مارکتینگ اتومیشن

    مارکتینگ اتومیشن درواقع یک روش بازاریابی جدید مبتنی بر فناوری‌های اتوماسیونی بوده که به شما این امکان را فراهم می‌کند که فرایندهای بازاریابی خود را به بهترین شکل بهبود دهید. این روش، یکی از روش‌های معرفی و فروش محصولات یا خدمات به حساب می‌آید که باعث تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل می‌شود. در این روش خطاهای انسانی کاهش پیدا می‌کند و در عین حال نیز هزینه‌ها هم کاهش یافته و در مقابل سرعت عمل و بهره وری نیز افزایش می‌یابد.

    فعال‌سازی برند

    تیم ما می‌تواند با برگزاری مراسم‌های زنده مختلف، محصولات یا خدمات کسب و کار شما را رونمایی کرده و به بهترین شکل آنها را معرفی کند.علاوه بر این مراسم‌ها، همایش‌ها و معرفی استراتژی‌های دیجیتالی نیز انجام خواهد شد تا برند کسب و کار شما به خوبی معرفی شود.

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    کارشناسان ما سعی در انجام تبلیغات رایگان و تبلیغات پولی دارند تا در نهایت بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. تبلیغات پولی در پلتفرم‌های مختلفی مانند: فیسبوک و لینکدین قابل انجام است. باید بدانید که تبلیغات با جدیدترین تکنیک‌ها صورت می‌گیرد و به این شکل کسب و کار آنلاین شما وارد رقابت با رقیبان خود خواهد شد.

    مدیریت شبکه های اجتماعی شما

    یکی دیگر از خدمات تیم دیجیتال PR، مدیریت و کنترل شبکه‌های اجتماعی شما عزیزان است. این تیم با بهره گیری از متخصصان ماهر، بسیار منظم و متعهد کار خواهد کرد تا شبکه‌های اجتماعی شما بسیار موفق‌تر از پیش عمل کند و در نهایت شما شاهد موفقیت کسب و کار خود باشید.

    کدام کسب و کارها به  دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

    امروزه مشتریان بسیار زیادی تحت تاثیر اطلاعات حاصل از رسانه‌های دیجیتال هستند و خرید آنلاین نیز بیش از پیش انجام می‌شود. کارفرماها نیز پیش از تصمیم‌گیری درباره استخدام، در مورد استخدام‌های بالقوه جدید در اینترنت جستجو می‌کنند تا اطلاعات بیشتری از شرکت و محصولات یا خدمات به دست بیاورند.

    تیم دیجیتال PR می‌تواند برای موفقیت کسب و کار شمابه صورت کامل درباره محصول یا خدمات شما تحقیق کرده و در نهایت آنها را به بهترین شکل به مشتری نشان دهد. این مجموعه باعث می‌شود شما به صورت کاملا برنامه ریزی شده و با استراتژی اختصاصی برای کسب و کار خود پیش بروید و محصولات خود را بهتر معرفی نمایید.

    تمامی کسب و کارها می‌توانند از مشاوره دیجیتال مارکتینگ بهره مند شده و در معرفی برند و خدمات خود به صورت متمایزتری عمل کنند. برای بهره مند شدن از این ویژگی در حوزه مارکتینگ و دیجیتال می‌توانید از مشاوره‌های اختصاصی ما کمک بگیرید.

    آیا بازاریابی دیجیتال پاسخگوی همه کسب و کارها است؟

    در حالت کلی تمام مجموعه‌ها، شرکت‌ها و کسب و کارها نیاز به بازاریابی آنلاین دارند تا بتوانند در جهت رشد و پیشرفت گام‌های موثری بردارند. می‌توان گفت شما صاحب هر نوع کسب و کاری که باشید و هر نوع محصولات یا خدماتی تولید کنید نیز می‌توانید از تکنیک‌ها و استراتژی‌های بازاریابی برای شناخت بهتر مشتری‌ها استفاده کنید.

    ولی درواقع همه کسب و کارها دارای یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ یکسانی نیستند و در نهایت هر کسب و کاری، باید بنا به شرایط و حوزه فعالیت خود، استراتژی‌های خاص و ویژه‌ای را به کار بگیرد. و از آنجایی که استراتژی‌های مختلفی در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، شما باید براساس بودجه و شرایط خود هر یک از آنها را انتخاب نمایید تا بتوانید میزان سود، نرخ بازگشت سرمایه و میزان دقیق ضررها و هزینه‌ها را به دست بیاورید و به صورت برنامه ریزی شده پیش روید.

    بنابراین محاسبه این مسائل ذکر شده، نیازمند دقت بالایی است؛ همچنین بهتر است بدانید که در بازاریابی سنتی بررسی و پیش بینی این موارد کمی دشوار و حتی غیرممکن است. در نهایت بهتر است جهت تغییر مسیر کسب و کار خود، از طریق فرم زیر با ما تماس بگیرید تا از مشاوره دیجیتال مارکتینگ ماهر و متخصص ما بهره مند شوید.

    یک تماس تا رسیدن به پیشرفت، بازدهی بیشتر و بهروری بالاتر فاصله دارید .

SEO یا بهینه ‌سازی سایت برای موتورهای جستجو

تیم دیجیتال PR می‌تواند سایت شما را به گونه‌ای بهینه سازی کند که باعث رشد و توسعه کسب و کار شما شود. سئو یکی از اصلی‌ترین زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ است که می‌تواند تا حد بسیار زیادی تعداد کلیک و درآمد شما را افزایش دهد. توجه کنید که بدون سئو و بهینه سازی موتوهای جستجو نمی‌توانید در صفحات اول گوگل دیده شوید.  

مشاور دیجیتال مارکتینگ خوب چه کمکی به ما می‌کنه؟

  • یک مشاور دیجیتال مارکتینگ خوب و ماهر می‌تواند سود بسیار زیادی را برای مجموعه شما به ارمغان بیاورد. ولی در صورتی که یک مشاور خوب نباشد، می‌تواند حتی شما را از فضای اینترنت ناامید کند. مشاور دیجیتال مارکتینگی که حرفه ای باشد، توانایی ایجاد تعامل با واحدهای فروش و بازاریابی، هماهنگ با اهداف سازمان نسبت به پلن دیجیتال مارکتینگ را خواهد داشت. برخی دیگر از مهارت‌های کلیدی مشاور دیجیتال مارکتینگ شامل موارد زیر هستند:

    • توانایی در برنامه ‌ریزی و تیم سازی برای واحدهای مورد نیاز در بخش بازاریابی اینترنتی
    • داشتن تجربه اجرای کمپین‌های گوناگون در راستای برند سازی، افزایش فروش و ارتقا جایگاه در میان رقبا
    • مشاوره و طراحی پلن‌های کسب و کار در فضای مجازی
    • مشاوره در حوزه پلن‌های بازاریابی و فروش اینترنتی
    • ارائه برنامه‌های تبلیغاتی و برندینگ اینترنتی
    • طراحی چارت سازمانی برای واحد دیجیتال مارکتینگ و فروش اینترنتی
    • استخدام و جذب منابع انسانی برای واحدهای موردنظر
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ کیست؟

    مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می‌دهد که بهترین نتیجه را از کسب و کار آنلاین خود بگیرید. این مشاور درواقع به شما کمک می‌کند که به اهداف خود برسید و گام‌های موثری در جهت رشد کسب و کار و رشد درآمد خود بردارید. در مثالی دیگر باید گفت که برخی از خدماتی که این مشاور ارائه می‌دهد شامل بهینه سازی سایت و ارائه استراتژی دیجیتال مارکتینگ است. 

استراتژی دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing strategy )

مشاور دیجیتال مارکتینگ به شما استراتژی‌های بازاریابی مناسبی را جهت دستیابی شما به نرخ بازگشت سرمایه می‌دهد. این استراتژی کاربرد زیادی در تحقق اهداف کسب و کار شما دارد؛ ولی باید توجه کنید که این استراتژی پاسخگوی همه کسب و کارها نیست. از همین رو باید قبل از بکارگیری هر نوع استراتژی، محصولات یا خدمات خود را به صورت کامل بشناسید و کاربرد آن را بدانید.